فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها با استرس زیاد از تنگه هرمز رد می‌شوند، گفت: سرعت شناورهای موشک‌انداز سپاه به ٣ برابر شناورهای آمریکایی خواهد رسید.

 دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی در تلویزیون اظهار داشت: آمریکایی ها با استرس بسیار زیاد از تنگه هرمز رد می‌شوند.

وی با بیان اینکه شناورهای تندروی موشک‌انداز سپاه ٢ برابر شناورهای آمریکایی سرعت دارند و در آینده این سرعت ٣ برابر خواهد شد، تأکید کرد: هدف قرار دادن این شناورهای کوچک و رادارگریز که ٦٠ تا ٨٠ نات سرعت دارند، در مخیله هیچ قدرت نظامی نمی‌گنجد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ناو آمریکایی وقتی در سال ٦٦ و ٦٧ در خلیج‌فارس منهدم شد که ما توانمندی‌های امروز را هم نداشتیم.

دریاردار فدوی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و اسراییل در یمن هستند نه فقط عربستان و قطر و بحرین و تاکنون ٩ فروند شناور عربستان و مصر و... در یمن هدف قرار گرفتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    انقدر خوشم میاد وقتی پیروزی ملت مظلوم یمن رو می خونم. زنده باد دلاوران ایران زمین
  • ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    سردار گرامي اگه تنها به سرعت باشه اونها قايقهاي با موتور جت دارند وتوي مسابقات ورزشي استفاده مي كنند همچنين اگه فكر كنيم با پرتاب چند كاتيوشا به يه ناو به اون صدمه جدي ميزنيم خيلي ساده انگارانه هست در ضمن كنترل قايق با اين سرعت هم مهمه
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    ماشاءالله به سپاه و حزب الله و انصارالله
  • ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    برای من همیشه تعجبه پرچم تو چرا پرچم امریکای جنایتکاره بلا نصبت خودتا
  • ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    خاک پای پاسداران انقلابیم اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
  • افشین تهران ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    دوست عزیز شما فکر میکنی این مسائل رو مسئولین نیروی دریایی سپاه نمیدونن؟اینکه سرعت قایقها زیاد هست بله ولی سرعت شناورهای جنگی با قایق مسابقه استاد فرق داره.اگه به صحبتهای قدیم سردار و همکارانش توجه میکردی میدیدی که چه خوب و بهتر از شما میدونن و شرح میدن که در این سرعتها چه کارهایی رو باید انجام داد تا یک شناور جنگی باشه نه قایق مسابقه.ضمنا من موندم که چرا شما فکر نمیکنید که حمله نیروهای سپاه در دیا استراتژیهای متفاوتی داره که قایقهای پرتا کننده راکت هم جزیی از اون هستند.این شناورها کلاسهای متفاوتی دارن از راکت گرفته تا موشک و اژدر هم در توانایی اونها هست و قایقهای موشک انداز یا همون راکت انداز هم برای قسمتی از کار در نظر گرفته شده.اگه کمی وقت بزاری و در مورد قایقهای نیروی دریایی سپاه و تواناییهایی که دارن و قسمتی از انچه اعلام شده مطالعه کنی اینجوری احساس نمیکنی که شما از مردی که بیشتر از سن شما در اب جنگیده و حضور داشته میفهمی.
  • علیا ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    قابل توجه که قایق های تندروی ایرانی که الان توان حرکت با سرعت 60 نات دارند (چند ساله در خدمت هستند) موش های کروز با برد 200 کیلومتر شلیک میکنند. قایقی که در حال حرکت میتونه موشک کروز شلیک کنه به تمام جوانبی که شما گفتی فکر شده و مشلاتش حل شده و با اون قایق مسابقه ای خیلی متفاوته.
  • ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    اقای محترم ساده تو هستی میدونی چرا اولا اون قایقهایی که موتور جت دارند مخصوص مسابقاته نه جنگ دوما - قایقهای نظامی کلی تجهیزات کلی سلاح و موشک و غیره حمل میکنه و برای یاد اوری شما بگم ناو ها رو با کاتیوشا نمیزنند و روی قایقهای نظامی ما موشکهای ضد زره مستقره اونهایی رو هم که توی رزمایش میبینی که استفاده میکنند خوپاره است فقط رزمایشه یاد اوری اخر اینکه ان شا الله اون روز اگر امریکایی ها غلطی کردند خواهی دید با یکی دو تا موشک ته خلیج همیشه فارس دفن خواهند شد به یاری خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس